onsdag, oktober 25, 2006

Jeg er friiiii!

*bwa-hahahaha*

Jeg har endelig mottatt min nye, eksterne harddisk, og i går satte jeg den til å flytte filer fra min gamle, stasjonære datamaskin over til sin pene, designede disk.
Så når jeg en gang kommer hjem i dag, vil jeg ikke ha noe data på/behov for (med unntak av smågreier på NTNUs servere) maskin med windows operativsystem, eller OndHoreOS*, som det kunne hett. *Mwa-hahaha!*

En virkelig betryggende følelse som anbefales til alle!

Jeg synes nesten synd på alle som kommer til å sitte i klemma med Vista®©™©®®™ (eller NuOndHoreOS) når den tid kommer. Meeen... tough luck

__________________
*Gitt at noen praktiserende av dette yrket som det her refereres til skulle lese dette, vil jeg beklage denne svertingen av dette yrkes rykte. Det var bare det første jeg kom på.
**Samme som over.

3 kommentarer:

Trygve sa...

Eg forstår ikkje kva du snakker om. Geek.

Christer sa...

Det er godt vi er to, Knut! Jeg er (nesten) like glad som deg (selv om jeg overlever Windows i små doser).

Anonym sa...

Knut er en mac-n00b, så han bør roe ned på dissinga av Windows. Huska kor han klaga over mac'en til Håkon ved fleire anledninga. Hihi